نوشته شده توسط : مطلب پروژه

برنامه نویسی سی شارپ برای سیستم عامل مک macOS

جالب بدونید با کمک برنامه نویسی سی شارپ حتی می توانید برای سیستم عامل مک نیز برنامه نویسی کنید و هر نرم افزاری نیاز داشته باشید را برای خود طراحی کنید.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم زبان برنامه نویسی سی شارپ بسیار پرکاربرد است و اگر برنامه نویسی سی شارپ را به خوبی یاد بگیرید در زمینه های مختلفی می توانید فعالیت کنید.

هر پروژه سی شارپی دارید برای ما ارسال کنید تمام پروژه های سی شارپ #C در سایت ما پشتیبانی می شود.
انجام پروژه #C
کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ در IOS
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
شاید با دیدن این تیتر تعجب کنید ! بله درست است حتی با سی شارپ می توانید برای سیستم عامل ios و گوشی های اپل نیز اپلیکیشن تولید کنید و این همه قابلیت نشان از قدرت زبان برنامه نویسی سی شارپ است.

مواردی که ذکر کردیم تنها بخشی از توانایی و قدرت زبان برنامه نویسی سی شارپ است و شما می توانید با یاد گیری این زبان برنامه نویسی کارهای بسیار زیادی انجام دهید.

ممکن است زمان کافی برای یادگیری این زبان را نداشته باشید ولی باید پروژه سی شارپ خود را انجام دهید پس همین حالا سفارش پروژه خود را برای ما ثبت کنید.
برای ثبت سفارش پروژه هم اکنون کلیک کنید
انجام پروژه سی شارپ چقدر زمان بر است؟
اگر از کیفیت کار راضی نبودیم چه می شود؟
آیا پس از ثبت سفارش کار آغاز می شود؟
آیا برای انجام پروژه ها گارانتی هم دارید؟
آیا می توانم قبل از شروع کار با محقق تماس داشته باشم؟
انجام پروژه اکسس در گرایش های مختلف

انجام پروژه Java – ایجاد گزارش های کاربردی – ایجاد پروژه َMs Access – انجام پروژه spss – طراحی و ساخت پایگاه داده – ایجاد کوئری پرس و جو به تعداد درخواستی – انجام پروژه اکسل – انجام پروژه آباکوس – انجام پروژه – ایجاد کتابخانه شخصی با اکسس – انجام پروژه php – انجام پروژه فلوتری دی – انجام پروژه برنامه نویسی

ن سی شارپ #C یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا است که توسط مایکروسافت توسعه داده شده است. #C از جنس زبان‌های برنامه‌نویسی سی شارپ است و بر پایه زبان ++C ساخته شده است. اما با توجه به سادگی و قدرت آن، مورد توجه برنامه‌نویسان بسیاری قرار گرفته است. از برخی کاربردهای سی شارپ می‌توان به توسعه برنامه‌های وب، توسعه اپلیکیشن‌های موبایل، ساخت بازی و... اشاره کرد. اگر شما هم به دنبال استخدام برنامه نویس #C دورکار و یا برونسپاری پروژه سی شارپ هستید، می‌توانید در کارلنسر پروژه خود را ثبت و بهترین متخصصان را پیدا کنید.
استخدام برنامه‌نویس سی شارپ در کارلنسر، فرایند بسیار ساده و سریعی دارد. برای استخدام برنامه‌نویس سی شارپ می توانید درخواست خود را به راحتی با چند خط توضیح در قالب یک پروژه ثبت کنید.  شما علاوه بر استخدام  برنامه‌نویس سی شارپ  دورکار در سایت کارلنسر می توانید با تمام وقت یا ویژه کردن پروژه  اقدام به استخدام برنامه‌نویس سی شارپ حضوری یا تمام وقت برای خود نمایید. شما به راحتی می‌توانید با ده ها یا صدها فریلنسر حرفه ای با تخصص برنامه‌نویسی سی شارپ در شهر خود یا سراسر ایران ارتباط باشید و از آن ها برای انجام پروژه خود دعوت کنید.
شما می‌توانید برنامه‌نویس سی شارپ مورد نظر خود را در 3 مرحله استخدام کنید:

    درخواست خود را در قالب پروژه، در فرم همین صفحه یا صفحه ثبت پروژه، به همراه توضیحات کامل و شفاف، زمان و بودجه پیشنهادی ثبت کنید و مهارت‌ های مورد نیازتان را انتخاب کنید. در صورتی که مایل هستید پروژه تان سریع تر دیده و انجام شود و یا مایل به تبادل اطلاعات تماس با فریلنسر هستید، پروژه را ارتقا دهید.
    پس از ثبت و تایید پروژه، منتظر پیشنهادهای برنامه‌نویس‌های سی شارپ باشید. همچنین شما می توانید بعد از بررسی پیشنهادها روی هر پروژه، تا 20 فریلنسر را به پروژه خود دعوت کنید تا پیشنهادات قیمتی و زمانی خود را برای انجام پروژه شما ارسال کنند. پس از بررسی متن پیشنهادی فریلنسرها، صفحه پروفایل، نمونه کارها، امتیاز، نظرات کارفرمایان قبلی و سایر موارد را به دقت بررسی کنید تا بهترین فرد را انتخاب کنید.
    بهترین برنامه‌نویس سی شارپ را استخدام و پرداختی هزینه پروژه خود را از فقط طریق سیستم پرداخت امن کارلنسر انجام دهید. حتما توجه داشته باشید که به هیچ وجه پرداخت را در خارج از سایت کارلنسر انجام ندهید. با استفاده روش پرداخت امن کارلنسر، خیالتان از انجام پروژه راحت است و در صورت بروز مشکل و اختلاف با برنامه‌نویس سی شارپ  هم از خدمات پشتیبانی تیم داوری کارلنسر، بهره مند خواهید شد.

فراموش نکنید که شما می‌توانید قبل از استخدام برنامه‌نویس سی شارپ، با فریلنسرهای مختلف در مورد هزینه، زمان و نحوه انجام کار چت و گفتگو کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس حتما سوالات یا ابهامات خود را از آن‌ها بپرسید.
هزینه استخدام برنامه‌نویس سی شارپ چقدر است؟
هزینه انجام پروژه های برنامه‌نویسی سی شارپ با توجه به حجم و پیچیدگی کار و همچنین تخصص و تجربه کاری برنامه‌نویس سی شارپ متفاوت است. استخدام فریلنسر دورکار در سایت کارلنسر، یک راه مطمئن برای کاهش هزینه هاست. به دلیل حذف یا کاهش بسیاری از هزینه های اداری، رفت و آمد و…، هزینه استخدام برنامه‌نویس سی شارپ، بسیار کمتر از هزینه استخدام نیروی حضوری و حتی قرارداد با شرکت های مختلف است. این هزینه برای استخدام برنامه‌نویس‌های سی شارپ و دورکارانی که در شهرستان‌های کوچک و روستاها زندگی می‌کنند، به دلیل کمتر بودن هزینه زندگی آن ها نسبت به شهرهای بزرگ، کمتر هم می‌شود.
اگر از هزینه انجام پروژه برنامه‌نویسی سی شارپ تان اطلاعی ندارید، می‌توانید پیشنهادهای قیمتی فریلنسرهایی که روی پروژه شما پیشنهاد زده اند را بررسی کنید تا از هزینه تخمینی آن مطلع شوید. در نهایت فراموش نکنید که هزینه نهایی پروژه، کاملا توافقی بین شما و برنامه‌نویس سی شارپ تعیین می‌شود و تحمیلی از جانب طرفین نیست. پیشنهاد می‌کنیم قبل از استخدام فریلنسر (متخصص)، در مورد هزینه انجام کار تحقیق کنید و در صورت نیاز با فریلنسر مد نظر گفتگو کنید تا سر قیمت نهایی برنامه‌نویسی سی شارپ به توافق برسید.
نکات مهم برای استخدام برنامه‌نویس سی شارپ
هدف پروژه: مشخص کردن هدف از انجام پروژه برنامه‌نویسی سی شارپ
رزومه: در صورتی که نیاز به استخدام برنامه‌نویس سی شارپ دارید، چک کردن نمونه‌ کارهای موفق قبلی متخصص را پیشنهاد می‌کنیم.
بازخورد: چک کردن بازخورد کارفرمایان قبلی، یکی از بهترین راه های استخدام متخصص در سایت کارلنسر است.
مزایای استخدام برنامه‌نویس‌های سی شارپ در کارلنسر
پلتفرم کارلنسر همواره در تلاش است تا با بهبود مداوم طراحی کاربری و تجربه کاربری خود و همچنین پشتیبانی مناسب، بهترین تجربه را برای کارفرمایان و برنامه‌نویس‌های سی شارپ رقم بزند تا بتوانند به صورت طولانی مدت و با اعتماد متقابل باهم کار کنند.
از مزایای استخدام برنامه‌نویس سی شارپ در کارلنسر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
    صرفه جویی در هزینه
    بازگشت 2% از مبلغ انجام پروژه پس از پایان کار به کیف پولتان جهت استفاده از پروژه های آتی با هزینه کمتر
    سیستم پرداخت امن: پرداخت نهایی و آزادسازی هزینه پروژه برای برنامه‌نویس سی شارپ، پس از تحویل خروجی کار و تایید کیفیت آن توسط شما (مبلغ پروژه تا انتهای پروژه یا هر مرحله نزد کارلنسر می ماند و در صورت عدم رضایت کارفرما به فریلنسر پرداخت نمی گردد.)
    پشتیبانی از طریق تلفن، چت سایت، ارسال تیکت، ایمیل، تلگرام و…
    دسترسی آسان و سریع به ده ها تا صدها فریلنسر با تخصص برنامه‌نویسی سی شارپ
    پشتیبانی توسط تیم داوری در صورت بروز تخلف و یا مشکل و اختلاف بین شما و برنامه‌نویس سی شارپانجام پروژه های برنامه نویسی سی شارپ توسط تیم همیارپروژه

همیارپروژه شامل ده ها مجری متخصص در رشته های مختلف و مسلط به زبان های مختلف برنامه نویسی دات نت آماده انجام پروژه های سی شارپ C# شما عزیزان است.

جهت سفارش پروژه سی شارپ خود با شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ تماس بگیرید.
پروژه سی شارپ:

سی شارپ (به انگلیسی: C#)، زبانی شیءگرا و سطح بالا از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات‌نت شرکت مایکروسافت است (ویکی پدیا).

پروژه سی شارپ به دلیل تولید نرم افزار های ویندوزی از محبوبیت بسیار زیادی در دانشگاه ها و همچنین بازار کار تولید نرم افزار برخوردار است.

درصورت یادگیری این زبان زمینه های کاری بسیاری برای برنامه نویسان آن فراهم است.
امکانات فراوان کدنویسی در سی شارپ :

سی شارپ به دلیل سادگی در کدنویسی و همچنین امکانات فراوانی که دارد برای برنامه نویسان مبتدی و حرفه ای بسیار کاربردی و مفید است.

چون هر دوی آنها می توانند با آن پروژه های کوچک و بزرگ ویندوزی را طراحی نمایند.
پروژه طراحی سایت با سی شارپ C#:

در سی شارپ همچنین می توان پروژه های تحت وب و طراحی سایت را با استفاده از زبان ASP آن نوشت.

همیارپروژه آماده است تا پروژه های تحت وب شما را هم با استفاده از ASP انجام دهد.ما پروژه های طراحی سایت با ASP را با قیمتی مناسب برایتان انجام می دهیم.

 

 

پروژه برنامه نویسی
انجام پروژه کمک آموزشی سی شارپ:

برخی  در انجام پروژه های سی شارپ خود مشکل دارند و به دنبال یک جای مطمئن برای پروژه های سی شارپ خود میگردند.

ما پروژه برنامه نویسی سی شارپ شما را انجام داده و آن را به شما آموزش می دهیم.
انجام پروژه های شرکتی و سازمانی:

ما در طی چندسال فعالیت خود توانسته ایم اعتماد شرکت ها را به خود جلب کرده و نرم افزارهای مختلفی را برای آن ها تولید کنیم.

بنابراین همیارپروژه آمادگی انجام پروژه های بزرگ و کوچک شرکتی و سازمانی را دارد.
نحوه سفارش پروژه سی شارپ:

همیارپروژه با تجربه بالا آمادگی دارد انجام پروژه های سی شارپ شما در تمامی مقاطع و رشته ها را با قیمت مناسب انجام دهد.

کار شما بصورت مرحله به مرحله انجام خواهد شد و درصورت عدم رضایت هزینه به ش

انجام پروژه های سی شارپ | سفارش پروژه های C# با کیفیت بالا و تضمین شده❤️
انجام پروژه های سی شارپ
انجام پروژه های سی شارپ -رایا پروژه

انجام پروژه های سی شارپ -رایا پروژه

 

انجام پروژه های سی شارپ با بهترین کیفیت در رایا پروژه پذیرفته میشود ، زبان سی شارپ یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی است که تاکنون ارزش شده است و مطمئنا بسیاری از شما با این زبان آشنایی دارید ، طبق آخرین تحقیقات انجام شده است زبان سی شارپ  جز پنج زبان سریع و پر مخاطب در جهان است ، زبان سی شارپ یکی از زبان های برنامه نویسی است که شما می توانید با آن کارهای مختلفی را انجام دهید که یکی از آنها طراحی بازی است و همچنین می توانید با استفاده از زبان ۳۴ برنامه‌های مختلفی را طراحی کنیم و به مسائل مربوط به شی‌گرا ورود کند و پروژه های مربوط به آن را انجام دهید.

سی شارپ در سال ۱۹۹۹ توسط شرکت سان عرضه شدو از همان سال بعد به یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی در جهان تبدیل شد چرا که یادگیری زبان بسیار آسان است و شما می توانید نسبت به دیگر زبان های برنامه نویسی که وجود دارد یادگیری سی شارپ را فرا بگیرید ، همچنین بسیاری از شرکت هایی که در طراحی برنامه های ویندوز و اندروید در حال فعالیت هستند از جمله رایا پروژه از این برنامه استفاده می کنند چرا که برنامه هایی که با زبان سی شارپ نوشته و طراحی می‌شود دارای امنیت بسیار بالا و سرعت خوبی است.

همچنین بازار کار زبان برنامه نویسی سی شارپ در جهان و از جمله ایران بسیار خوب است و شما می توانید با انجام پروژه های درآمد خوبی داشته باشید کافیست که از همین الان یادگیری زبان برنامه نویسی مهم و محبوب را شروع کنید تا در آینده بازار کار و درآمد خوبی را داشته باشید

اگر شما عزیزان قصد دارید که برنامه ای را برای ویندوز طراحی کنید که این برنامه می تواند به صورت عمومی و یا خصوصی باشد پیشنهاد ما به شما این است که از زبان برنامه نویسی سی شارپ برای طراحی برنامه های ویندوزی خود استفاده کنید چرا که این زبان در جهان بسیار شناخته شده است و کار کردن با آن نیز آسان است همچنین می توان برنامه هایی که با این زبان برنامه نویسی طراحی کردید را دوباره ویرایش کنید که این یک مزیت به حساب می رود ، همچنین برنامه هایی که با این زمان طراحی می‌شود دارای امنیت بسیار بالایی هستند.

 azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
برنامه نویسی سی شارپ چیست ؟

 

سی شارپ یک زبان برنامه نویسی چند مدلی است که حاوی دستوری ، تابعی، عمومی، شیء گرا و جزء گرا می باشد  . این زبان توسط شرکت مایکروسافت انجام پروژه سی شارپ و از دل فریم ورک .NET مایکروسافت توسعه یافت و پس از مدت ها توانست استاندارد های ISO و Ecma را بگیرد  و به‌عنوان یک زبان استاندارد معرفی شود.

در همین حال زبان سی شارپ ، زبان برگزیده مایکروسافت برای ایجاد سیستم عامل ویندوز و ویندوزفون برای سیستم عامل موبایل‌ هایی مانند  HTC ، مایکروسافت و نوکیا است . این زبان هم مثل زبان جاوا برای پروژه‌ های اقتصادی و بزرگ، انتخاب خوبی می باشد. درست است که تعداد برنامه نویسانی که به این زبان برنامه نویسی می‌کنند، به تعداد برنامه نویسان جاوا نمی‌رسد، ولی به کمک پشتیبانی مایکروسافت، این زبان یکی از قوی ترین ها در بین زبان ‌های برنامه نویسی می باشد.

 
 مزایای زبان برنامه نویسی سی شارپ چیست  ؟

 

زبان برنامه نویسی سی شارپ به راحتی فرا گرفته می شود و یادگیری آن راحت است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای زبان ساخت یافته است (برنامه ها را می توان به اجزا و زیر برنامه های کوچکتر تقسیم کرد)

زبان برنامه نویسی سی شارپ برای تولید برنامه های کارآمد قابل استفاده است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ قابل استفاده و کامپایل بر روی انواع کامپیوتر است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ بخشی از دات نت فریم ورک است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای کدنویسی آسان در ویژوال استودیو قدرتمندترینIDE موجود برای برنامه نویسی

با یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ، دیگر نیازی به زبان های دیگر برای برنامه نویسی در پلتفرم های گوناگون نخواهید داشت.

زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان برنامه نویسی مدرن و همه منظوره است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ کاملا شی گراست(object oriented)

زبان برنامه نویسی سی شارپ جزء گراست(componentoriented)

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای استفاده گسترده است .

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای چند سکویی بودن (Cross Platform)

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای بازار کار عالی در ایران

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای بازار کار جهانی خوب

 
 کاربرد های زبان برنامه نویسی سی شارپ چیست ؟

 

کاربردهای سی شارپ برای بازی سازی

کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ در ios

کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ در اندروید

کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ در وب

کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ در ویندوز

 
طراحی بازی با سی شارپ
طراحی بازی با سی شارپ - رایا پروژه

طراحی بازی با سی شارپ – رایا پروژه

 

امروزه صنعت بازی سازی موبایل روزانه در حال پیشرفت است و کاربران زیادی ساعت ها با بازی های موبایل وقت خود را می گذراند، و زبان برنامه نویسی چی شد از آن دسته از قوانین برنامه نویسی است که شما میتوانید با آن بازی های خود را بسازید آن‌ها را برای فروش در مارکت های مختلف قرار دهید ،سی شارپ در واقع یک زبان برنامه نویسی شی گرا است و امروز در صنعت بازی سازی مورد توجه بسیاری از بازی‌سازان جهان قرار گرفته است ،بازی های زیاد تاکنون با زبان سی شارپ انجام شده که برخی از آنها را میتوان بازی های آنلاین دو نفره و بازی های شبیه ساز عنوان کرد که همان طور که می دانید این دسته از بازی ها مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است ، دوست دارید بازی دلخواه خود را با زبان سی شارپ انجام دهید می توانید توضیحات کامل بازی خود را در سایت رایا پروژه ثبت سفارش انجام دهید تا متخصصان ماهر و با انگیزه زبان برنامه نویسی سی شارپ با شما در ارتباط باشد ، همچنین اگر قصد دارید به زبان برنامه نویسی سی شارپ را برای طراحی بازی های مختلف آنلاین و دونفره و بازی های شبیه ساز یاد بگیرید شما پیشنهاد می کنم که از متخصصان و مشاوران رایا پروژه اطلاعات کافی را دریافت کنید.
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
 
سی شارپ یا پایتون کدام بهتر است؟
سی شارپ یا پایتون کدام بهتر است؟

سی شارپ یا پایتون کدام بهتر است؟

 

یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی که در جهان سروصدای زیاد را کرده است و محبوبیت بسیار بالایی نزد کاربران دارد و آن برنامه نویسی پایتون است که انجام پروژه های پایتون نیز در مجموعه‌ رایا پروژه با بهترین کیفیت انجام می شود ، زبان برنامه نویسی پایتون امروزه در بسیاری از مباحث مختلف از جمله هوش مصنوعی که بسیار در حوزه‌های مختلف ورود کرده است استفاده می شود و می توان گفت یکی از بهترین روانی برنامه نویسی جهان محسوب می شود.

بسیاری از افراد معتقد هستند که زبان برنامه نویسی سی شارپ از پایتون بهتر است و کارایی زیادی را به شما می دهد ، اما به عقیده ما این دو زبان برنامه نویسی کاملاً از یکدیگر جدا و متفاوت هستند و هرکدام را شما می توانید با آن پروژه های مختلفی را انجام دهیم پس نمی توان گفت کدام یکزبان های برنامه نویسی برتری های زیادی نسبت به دیگری دارند چرا که هر کدام از آنها به شما امکان را می دهد که بتوانید برنامه های مختلف و پروژه های مربوط به حوزه های مختلف را انجام دهید.

اگر شما در حوزه فعالیت دارید باید در قدم اول بررسی کنید که چه نوع زبانی برای طراحی برنامه‌های خودکاری شما مناسب است اگر فشار را میخواهید باید بگویم یکی از بهترین برنامه های طراحی برنامه ویندوز است ، اما در کنار آن زبان برنامه نویسی پایتون نیز یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی در جهان از که در حوزه های مختلف از جمله طراحی نرم افزار های ویندوز استفاده می شود و یادگیری آن نیز نسبت به سی شارپ راحت تر است.

بازار کار این دو زبان برنامه نویسی در جهان و ایران باید بگوییم که هر دو آنها در شرایط بسیار خوبی قرار دارد چرا که با پیشرفت فناوری و تکنولوژی استفاده از این دو زبان برنامه نویسی در مباحث هوش مصنوعی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد ، شرایط بسیار خوبی را ایجاد می کند که شما می توانید با یکی از زبان های برنامه نویسی به درآمد خوبی برسید ، اما اگر قصد داشته باشید که در یکی از زبان های برنامه نویسی متخصص شوید باید بگوییم که باید حداقل یک سال بر روی آن کار کنید چرا که شما در بازار کار اگر یک متخصص حرفه ای در هر کدام از زبان ها چه سی شارپ و چه پایتون مطمئن باشید که بازار کار خوبی را خواهد داشت و می توانید پروژه‌های زیادی را قبول کنید و آن را انجام دهید

 
ویژگی های زبان برنامه نویسی سی شارپ چیست  ؟

 

دارای برنامه نویسی ساده برای مالتی ترد( Multi Threads)

دارای LINQ وLambada

دارای یکپارچگی با ویندوز

دارای قابلیت نسخه‌بندی اسمبلی ‌ها

دارای خصوصیت ها و رویدادها(Properties & events)

دارای دلیگیت و مدیریت رویدادها(Delegates and Events Management)

دارای استفاده آسان برای جنریک ( برای مقادیر با نوع داده متفاوت)

دارای ایندکس‌ها

دارای شرط‌های کامپایلری

دارای شرطهای بولین

دارای زباله روبی خودکار

دارای کتابخانه استاندارد

 با خیال راحت انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان سی شارپ خود را به ما بسپارید .

 رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های برنامه نویسی سی شارپ توسط تیمی متخصص ومجرب در زمینه های مختلف پروژه و برنامه نویسی سی شارپ می باشد .

 
نکات قابل توجه در رابطه با پروژه های  C#

انجام پروژه های #C - رایا پروژه

 

پروژه برنامه نویسی به زبان سی شارپ شما توسط یک تیم پویا وباتجربه چندین ساله انجام می شود.

پروژه برنامه نویسی به زبان سی شارپ شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 پروژه برنامه نویسی به زبان سی شارپ شما در کمترین زمان ومناسب ترین قیمت انجام می شود.

 پس از اتمام پروژه برنامه نویسی به زبان سی شارپ شما عزیزان ، پروژه شما تا 48ساعت پشتیبانی رایگان می شود.

 
خدمات رایا پروژه در زمینه برنامه نویسی  به زبان سی شارپ

 

سفارش پروژه های کد نویسی برنامه نویسی به زبان سی شارپ

سفارش پروژه های پیاده سازی برنامه نویسی به زبان سی شارپ

سفارش پروژه های برنامه نویسی به زبان سی شارپ

سفارش پروژه های  برنامه نویسی به زبان سی شارپ در رشته های مهندسی

سفارش پروژه های  برنامه نویسی به زبان سی شارپ برای شرکت ها

سفارش پروژه های  برنامه نویسی به زبان سی شارپ برای سازمان ها

سفارش پروژه های  برنامه نویسی به زبان سی شارپ تخصصی

«ممنون از انتخاب واعتماد شما»

    پروژه های #C

موضوع جستجو
دسته بندی
پروژه های #C
کار حرفه ای با Thread ها
پروژه های #C
دانلود بازی شکار پرنده
پروژه های #C
آموزش ساخت موزیک پلیر با سی شارپ
پروژه های #C
دانلود سورس ساعت دیجیتالی با سی شارپ
پروژه های #C
برنامه یادداشت برداری برای ویندوز
پروژه های #C
آموزش نوشتن بازی حدس اعداد در سی شارپ
پروژه های #C
سورس پروژه سیستم مدیریت بیمارستان با سی شارپ
پروژه های #C
سورس بازی تتریس (Tetris) به زبان سی شارپ
پروژه های #C
پروژه سیستم ربات چت در سی شارپ
پروژه های #C
دانلود پروژه مدیریت کافی شاپ با سی شارپ
پروژه های #C
پروژه کنترل مدیریت انبار با سی شارپ - Inventory project c#
پروژه های #C
پروژه سیستم کافی شاپ در #C
همه پروژه ها
پروژه های #C
پروژه های جاوا
پروژه های PHP
پروژه های اندروید
پروژه های Access
پروژه های SQL Server
پروژه های ASp.net
پروژه طراحی سایت
پروژه پایتون
پروژه های ++C
پروژه های Django
پروژه های React Native




انجام پروژه های سی شارپ ، ارائه خدمات انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های سی شارپ میتوانید با شماره در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های سی شارپ خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه ۱۰ ساله آمادگی دارد انجام پروژه سی شارپ را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه سی شارپ در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 
سی شارپ چیست؟
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
سی شارپ یا C# یکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی ماکروسافت در حوزه شی گرایی می باشد که کاربرد اصلی آن در طراحی برنامه های کاربردی تحت ویندوز می باشد. انجام پروژه های سی شارپ کاربرد فراوانی در توسعه برنامه های ویندوزی ، طراحی سایت و برنامه های موبایلی دارد. هدف از طراحی سی شارپ ارائه یک محیط برنامه نویسی ساده برای ساخت برنامه های کاربردی می باشد. سی شارپ همچنین توانایی ارتباط با انواع پایگاه داده ها و ذخیره اطلاعات را دارد. سی شارپ دارای قابلیت های فراوانی از جمله سرعت اجرای بالای کدها ، دارای محیط ویرایشگر حرفه ای، و محیط گرافیکی حرفه ای می باشد. برای بسیاری از افرادی که تازه میخواهند برنامه نویسی را شروع کنند زبان سی شارپ بهترین انتخاب می باشد که با داشتن محیط کاربری جذاب و آسان محبوب ترین فراوانی پیدا کرده است از دیگر قابلیت های سی شارپ اتصال دادن آن به پایگاه داده SQL می باشد و دیگر نیازی  به طراحی مجدد دیتابیس نیست، برای افرادی که میخواهند در زمینه تولید نرم افزار از مبتدی تا پیشرفته فعالیت داشته باشند. سی شارپ بهترین گزینه می باشد از ویژگی های دیگر سی شارپ توسعه دادن آن می باشد که به راحتی میتوان از طریق فرم ورک های مختلف این زبان را برای استفاده های دیگر توسعه داد سی شارپ یک زبان برنامه نویسی چند وجهی می باشد یعنی هم میتوان برنامه های کاربردی با آن نوشت هم میتوان یک وب سایت با آن طراخی کرد ASP کتابخانه ای مجزا در سی شارپ می باشد که به این امر کمک میکند.

به جرات میتوان اعلام کرد هیچ کدام از زبان های برنامه نویسی تحت ویندوز به اندازه سی شارپ قدرتمند نیستند با سی شارپ هر برنامه تحت ویندوزی را میتوان طراحی و سپس نصب کرد همچین با از سی شارپ میتوان در وقت و صرفه جویی کرد چون به شدت با محیط کاربری جذاب و آسانی که دارد سرعت نوشتن برنامه در آن چندین و چند برابر می شود به جرات میتوان یکی از قوی ترین نرم افزارهای تحت ویندوز و اجرای برنامه در محیط ویندوز سی شارپ می باشد که کاربردهای فراوانی پیدا کرده است این زبان برنامه نویسی توسط شرکت ماکروسافت ساخته شده است و برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده به طوری که هر نرم افزار کاربردی که در ویندوز قابلیت نصب داشته باشد با سی شارپ قابل پیاده سازی است.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های سی شارپ را میتواند انجام بدهد؟
انجام پروژه درسی سی شارپ
انجام پروژه کلاسی سی شارپ
انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ
انجام پروژه کدنویسی سی شارپ

 

مراحل برنامه نویسی در زبان سی شارپ

1- نصب برنامه Visual Studio : در گام اول باید یک محیط برنامه نویسی ایجاد نماییم سی شارپ برای برنامه نویسی و توسعه کدها نیاز به یک محیط برنامه نویسی دارد در این بخش نرم افزار Visual Studio را نصب میکنیم

۲- ایجاد پروژه جدید : در گام دوم باید یک پروژه جدید در محیط ویژوال استودیو ایجاد کنیم

3- اضافه کردن کدها به بخش main : در گام سوم باید کدها را در بخش اصلی سی شارپ ایجاد نماییم

۴- تعریف متغیرها : متغییر از مهم ترین عناصر زبان سی شارپ هستند در گام چهارم انواع متغیرها، آرایه ها، شیء ها و توابع تعریف میشود

5- استفاده از دستورات شرطی :در این بخش باید انواع دستورهای شرطی مانند if و switch را به محیط برنامه اضافه شود

6- استفاده از حلقه ها : در گام ششم می بایست از انواع حلقه ها و دستورات تکرار مانند  for، while و do-while استفاده نماییم

۷- تعریف برنامه های شی گرایی : زبان سی شارپ یک زبان شی گرایی می باشد در این بخش از انواع کلاس ها و اشیا برای ایجاد یک ساختار شی گرایی استفاده میکنیم

۸- استفاده از کتابخانه های سی شارپ : زبان سی شارپ دارای کتابخانه های متعدد برای سهولت در برنامه نویسی است در این بخش باید این کتابخانه ها تعریف شود.

۹- تعریف فرم : فرم ها در زبان سی شارپ به یک عنوان یک ابزار گرافیکی برای ایجاد رابط کاربر پسند تعریف میشود در این بخش باید این فرم ها ایجاد شود  

۱۰- اشکال زدایی و اجرا محیط ویرایشگر کد : زبان سی شارپ دارای ویرایشگر حرفه ای کد می باشد در این بخش انواع اشکالات مدنظر برطرف میشود

۱۱- اجرا و مشاهده خروجی : در گام آخر باید برنامه را اجرا کرده و خروجی مورد نظر مشاهده شود

 
ضرورت استفاده از سی شارپ در طراحی برنامه های کاربردی

برنامه های کاربردی که بر روی سیستم عامل ویندوز نصب میشوند باید مراحل طراحی ، تولید و کدنویسی را پشت سر بگذارند  تهیه این برنامه ها به زبان های برنامه نویسی وابسته است توسعه دهندگان نیاز به زبانی دارند که بتواند به راحتی برنامه ها خود را نوشته و آنها را توسعه دهند سی شارپ برای این منظور شده است این زبان به ۵ زبان پر طرفدار در سراسر دنیا معرفی میشود سی شارپ دارای خاصیت شی گرایی می باشد و این ویژگی ممتاز سی شارپ بر محبوبیت آن افزوده است در حال حاضر بیش از ۹۰% برنامه های کاربردی در ویندوز با زبان سی شارپ طراحی میشود سی شارپ نه تنها در حوزه ویندوز بلکه پا را فراتر گذاشته و برنامه های تحت وب و کدنویسی تحت سرور را نیز انجام میدهد.

 

سایر فعالیت های مشابه در متلب پروژه

انجام پروژه به زبان پایتون

انجام پروژه جاوا

انجام پروژه php

انجام پروژه سی پلاس پلاس

انجام پروژه asp

انجام پروژه ویژوال بیسیک

انجام پروژه B4A

انجام پروژه اندروید

 
آشنایی با کتابخانه مهم در زبان سی شارپ

1- کتابخانه‌ استاندارد NET : از مهم ترین کتابخانه های زبان سی شارپ است این کتابخانه شامل کلاس‌ها و توابعی است که برای توسعه‌ی برنامه‌های .NET مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

2- کتابخانه‌ ASP.NET : این کتابخانه شامل توابع و کلاس‌های مورد نیاز مانند مدیریت کاربر، بخش‌های فرم، بخش‌های پایگاه داده برای توسعه‌ برنامه‌های وب است.

 

3- کتابخانه‌ Windows Forms : این کتابخانه شامل توابع و کلاس‌های مورد نیاز برای توسعه‌ی برنامه‌های ویندوز است.

 

4- کتابخانه‌ LINQ : این کتابخانه شامل توابع و کلاس‌های مورد نیاز مانند بخش‌های فیلترینگ، بخش‌های مرتب‌سازی، بخش‌های جستجو برای انجام عملیات‌های پردازشی روی داده ها می باشد.

 

5- کتابخانه‌ Entity Framework : این کتابخانه شامل توابع و کلاس‌های مورد نیاز برای ارتباط با پایگاه داده است

 

 
اهمیت برنامه نویسی به زبان سی شارپ

امروزه برنامه نویسان برای طراحی و توسعه برنامه های کاربردی نیاز به زبان برنامه نویسی دارند اگر بخواهید سراغ قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی ویندوزی بروید سی شارپ اولین گزینه است سی شارپ یک زبان چند منظوره وهمه کاربره است که توسط ماکروسافت تولید شده و همه ساله بروز رسانی میشود این زبان به پایداری انعطاف پذیری شهرت دارد کاربران میتوانند در زمینه توسعه بازی و ساخت برنامه کاربردی از سی شارپ استفاده نمایند این زبان برای استفاده نیاز به یک محیط توسعه مانند ویژوال استودیو و همچنین فریم ورک قدرتمند دات نت دارد، یکی از دلایل اهمیت سی شارپ قابلیت عیب یابی سریع کدهای نوشته توسط کامپایلر است کدها در سی شارپ در دو مرحله کامپایل میشود مرحله اول کامپایل MIL نام دارد و مرحله دوم ایجاد فایل EXE  است شاید بتوان دلیل محبوبیت سی شارپ را سادگی یادگیری از آن و همچنین سرعت بسیار بالای تولید برنامه های کاربردی اشاره کرد.

 
کاربردهای سی شارپ

    قابلیت طراحی و توسعه انواع برنامه های کاربردی ویندوز
    توانایی اتصال مستقیم به پایگاه داده های مختلف از جمله SQL
    قابلیت طراحی وب سایت از طریق ای اس پی دات نت
    قابلیت متن باز بودن سی شارپ و توسعه هر ساله C#
    دارا بودن منابع فراوان یادگیری زبان سی شارپ در فضای وب
    توانایی طراحی انواع برنامه کنسول و نوشتن کدهای LDL
    قابلیت ساخت بازهای آنلاین و توسعه صنعت گیم

 

مراحل انجام پروژه سی شارپ در متلب پروژه

    ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه سی شارپ توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه سی شارپ براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه سی شارپ توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 
azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
سفارش پروژه سی شارپ با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های سی شارپ با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه سی شارپ به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه سی شارپ دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه سی شارپ چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه سی شارپ خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه سی شارپ وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه سی شارپ منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری سی شارپ

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه سی شارپ در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های سی شارپ به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی سی شارپ تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های سی شارپ انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه سی شارپ موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده سی شارپ

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه ق

:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 52

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

یده 10 پروژه ساده برای برنامه نویس های سی شارپ

/ / /azsoft.ir

09367292276


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com

azsoftir.com 09367292276

azsoft.ir


azsoftir@gmail.com

azsoft.ir


09367292276
azsoftir@gmail.com
ایده 10 پروژه ساده برای برنامه نویس های سی شارپ

    ایده 10 تا از بهترین پروژه های تمرینی سی شارپ. معرفی 10 تا پروژه که میتونیم به صورت تمرینی با سی شارپ انجام بدیم و برامون رزومه بشه



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1402 | نظرات ()