نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام پروژه های برنامه نویسی سی شارپ توسط تیم

روژه شامل ده ها مجری متخصص در رشته های مختلف و مسلط به زبان های مختلف برنامه نویسی دات نت آماده انجام پروژه های سی شارپ C# شما عزیزان است.

جهت سفارش پروژه سی شارپ خود با شماره تماس بگیرید.
پروژه سی شارپ:

 azsoftir.com

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276   

 azsoftir.com

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276   


سی شارپ (به انگلیسی: C#)، زبانی شیءگرا و سطح بالا از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات‌نت شرکت مایکروسافت است (ویکی پدیا).

پروژه سی شارپ به دلیل تولید نرم افزار های ویندوزی از محبوبیت بسیار زیادی در دانشگاه ها و همچنین بازار کار تولید نرم افزار برخوردار است.

درصورت یادگیری این زبان زمینه های کاری بسیاری برای برنامه نویسان آن فراهم است.
امکانات فراوان کدنویسی در سی شارپ :

سی شارپ به دلیل سادگی در کدنویسی و همچنین امکانات فراوانی که دارد برای برنامه نویسان مبتدی و حرفه ای بسیار کاربردی و مفید است.

چون هر دوی آنها می توانند با آن پروژه های کوچک و بزرگ ویندوزی را طراحی نمایند.
پروژه طراحی سایت با سی شارپ C#:

در سی شارپ همچنین می توان پروژه های تحت وب و طراحی سایت را با استفاده از زبان ASP آن نوشت.

همیارپروژه آماده است تا پروژه های تحت وب شما را هم با استفاده از ASP انجام دهد.ما پروژه های طراحی سایت با ASP را با قیمتی مناسب برایتان انجام می دهیم.

 

 

پروژه برنامه نویسی
انجام پروژه کمک آموزشی سی شارپ:

برخی  در انجام پروژه های سی شارپ خود مشکل دارند و به دنبال یک جای مطمئن برای پروژه های سی شارپ خود میگردند.

ما پروژه برنامه نویسی سی شارپ شما را انجام داده و آن را به شما آموزش می دهیم.
انجام پروژه های شرکتی و سازمانی:

ما در طی چندسال فعالیت خود توانسته ایم اعتماد شرکت ها را به خود جلب کرده و نرم افزارهای مختلفی را برای آن ها تولید کنیم.

بنابراین همیارپروژه آمادگی انجام پروژه های بزرگ و کوچک شرکتی و سازمانی را دارد.
نحوه سفارش پروژه سی شارپ:

همیارپروژه با تجربه بالا آمادگی دارد انجام پروژه های سی شارپ شما در تمامی مقاطع و رشته ها را با قیمت مناسب انجام دهد.

کار شما بصورت مرحله به مرحله انجام خواهد شد و درصورت عدم رضایت هزینه به شما باز می گردد.
پروژه های سی شارپ | سفارش پروژه های C# با کیفیت بالا و تضمین شده❤️
انجام پروژه های سی شارپ
انجام پروژه های سی شارپ -رایا پروژه

انجام پروژه های سی شارپ -رایا پروژه

 

انجام پروژه های سی شارپ با بهترین کیفیت در رایا پروژه پذیرفته میشود ، زبان سی شارپ یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی است که تاکنون ارزش شده است و مطمئنا بسیاری از شما با این زبان آشنایی دارید ، طبق آخرین تحقیقات انجام شده است زبان سی شارپ  جز پنج زبان سریع و پر مخاطب در جهان است ، زبان سی شارپ یکی از زبان های برنامه نویسی است که شما می توانید با آن کارهای مختلفی را انجام دهید که یکی از آنها طراحی بازی است و همچنین می توانید با استفاده از زبان ۳۴ برنامه‌های مختلفی را طراحی کنیم و به مسائل مربوط به شی‌گرا ورود کند و پروژه های مربوط به آن را انجام دهید.

سی شارپ در سال ۱۹۹۹ توسط شرکت سان عرضه شدو از همان سال بعد به یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی در جهان تبدیل شد چرا که یادگیری زبان بسیار آسان است و شما می توانید نسبت به دیگر زبان های برنامه نویسی که وجود دارد یادگیری سی شارپ را فرا بگیرید ، همچنین بسیاری از شرکت هایی که در طراحی برنامه های ویندوز و اندروید در حال فعالیت هستند از جمله رایا پروژه از این برنامه استفاده می کنند چرا که برنامه هایی که با زبان سی شارپ نوشته و طراحی می‌شود دارای امنیت بسیار بالا و سرعت خوبی است.

همچنین بازار کار زبان برنامه نویسی سی شارپ در جهان و از جمله ایران بسیار خوب است و شما می توانید با انجام پروژه های درآمد خوبی داشته باشید کافیست که از همین الان یادگیری زبان برنامه نویسی مهم و محبوب را شروع کنید تا در آینده بازار کار و درآمد خوبی را داشته باشید

اگر شما عزیزان قصد دارید که برنامه ای را برای ویندوز طراحی کنید که این برنامه می تواند به صورت عمومی و یا خصوصی باشد پیشنهاد ما به شما این است که از زبان برنامه نویسی سی شارپ برای طراحی برنامه های ویندوزی خود استفاده کنید چرا که این زبان در جهان بسیار شناخته شده است و کار کردن با آن نیز آسان است همچنین می توان برنامه هایی که با این زبان برنامه نویسی طراحی کردید را دوباره ویرایش کنید که این یک مزیت به حساب می رود ، همچنین برنامه هایی که با این زمان طراحی می‌شود دارای امنیت بسیار بالایی هستند.

 
برنامه نویسی سی شارپ چیست ؟

 

 azsoftir.com

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276   

 azsoftir.com

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276   


سی شارپ یک زبان برنامه نویسی چند مدلی است که حاوی دستوری ، تابعی، عمومی، شیء گرا و جزء گرا می باشد  . این زبان توسط شرکت مایکروسافت انجام پروژه سی شارپ و از دل فریم ورک .NET مایکروسافت توسعه یافت و پس از مدت ها توانست استاندارد های ISO و Ecma را بگیرد  و به‌عنوان یک زبان استاندارد معرفی شود.

در همین حال زبان سی شارپ ، زبان برگزیده مایکروسافت برای ایجاد سیستم عامل ویندوز و ویندوزفون برای سیستم عامل موبایل‌ هایی مانند  HTC ، مایکروسافت و نوکیا است . این زبان هم مثل زبان جاوا برای پروژه‌ های اقتصادی و بزرگ، انتخاب خوبی می باشد. درست است که تعداد برنامه نویسانی که به این زبان برنامه نویسی می‌کنند، به تعداد برنامه نویسان جاوا نمی‌رسد، ولی به کمک پشتیبانی مایکروسافت، این زبان یکی از قوی ترین ها در بین زبان ‌های برنامه نویسی می باشد.

 
 مزایای زبان برنامه نویسی سی شارپ چیست  ؟

 

زبان برنامه نویسی سی شارپ به راحتی فرا گرفته می شود و یادگیری آن راحت است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای زبان ساخت یافته است (برنامه ها را می توان به اجزا و زیر برنامه های کوچکتر تقسیم کرد)

زبان برنامه نویسی سی شارپ برای تولید برنامه های کارآمد قابل استفاده است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ قابل استفاده و کامپایل بر روی انواع کامپیوتر است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ بخشی از دات نت فریم ورک است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای کدنویسی آسان در ویژوال استودیو قدرتمندترینIDE موجود برای برنامه نویسی

با یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ، دیگر نیازی به زبان های دیگر برای برنامه نویسی در پلتفرم های گوناگون نخواهید داشت.

زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان برنامه نویسی مدرن و همه منظوره است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ کاملا شی گراست(object oriented)

زبان برنامه نویسی سی شارپ جزء گراست(componentoriented)

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای استفاده گسترده است .

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای چند سکویی بودن (Cross Platform)

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای بازار کار عالی در ایران

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای بازار کار جهانی خوب

 
 کاربرد های زبان برنامه نویسی سی شارپ چیست ؟

 

کاربردهای سی شارپ برای بازی سازی

کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ در ios

کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ در اندروید

کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ در وب

کاربرد زبان برنامه نویسی سی شارپ در ویندوز

 
طراحی بازی با سی شارپ
طراحی بازی با سی شارپ - رایا پروژه

طراحی بازی با سی شارپ – رایا پروژه

 

امروزه صنعت بازی سازی موبایل روزانه در حال پیشرفت است و کاربران زیادی ساعت ها با بازی های موبایل وقت خود را می گذراند، و زبان برنامه نویسی چی شد از آن دسته از قوانین برنامه نویسی است که شما میتوانید با آن بازی های خود را بسازید آن‌ها را برای فروش در مارکت های مختلف قرار دهید ،سی شارپ در واقع یک زبان برنامه نویسی شی گرا است و امروز در صنعت بازی سازی مورد توجه بسیاری از بازی‌سازان جهان قرار گرفته است ،بازی های زیاد تاکنون با زبان سی شارپ انجام شده که برخی از آنها را میتوان بازی های آنلاین دو نفره و بازی های شبیه ساز عنوان کرد که همان طور که می دانید این دسته از بازی ها مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است ، دوست دارید بازی دلخواه خود را با زبان سی شارپ انجام دهید می توانید توضیحات کامل بازی خود را در سایت رایا پروژه ثبت سفارش انجام دهید تا متخصصان ماهر و با انگیزه زبان برنامه نویسی سی شارپ با شما در ارتباط باشد ، همچنین اگر قصد دارید به زبان برنامه نویسی سی شارپ را برای طراحی بازی های مختلف آنلاین و دونفره و بازی های شبیه ساز یاد بگیرید شما پیشنهاد می کنم که از متخصصان و مشاوران رایا پروژه اطلاعات کافی را دریافت کنید.

 
سی شارپ یا پایتون کدام بهتر است؟
سی شارپ یا پایتون کدام بهتر است؟

سی شارپ یا پایتون کدام بهتر است؟

 

یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی که در جهان سروصدای زیاد را کرده است و محبوبیت بسیار بالایی نزد کاربران دارد و آن برنامه نویسی پایتون است که انجام پروژه های پایتون نیز در مجموعه‌ رایا پروژه با بهترین کیفیت انجام می شود ، زبان برنامه نویسی پایتون امروزه در بسیاری از مباحث مختلف از جمله هوش مصنوعی که بسیار در حوزه‌های مختلف ورود کرده است استفاده می شود و می توان گفت یکی از بهترین روانی برنامه نویسی جهان محسوب می شود.

بسیاری از افراد معتقد هستند که زبان برنامه نویسی سی شارپ از پایتون بهتر است و کارایی زیادی را به شما می دهد ، اما به عقیده ما این دو زبان برنامه نویسی کاملاً از یکدیگر جدا و متفاوت هستند و هرکدام را شما می توانید با آن پروژه های مختلفی را انجام دهیم پس نمی توان گفت کدام یکزبان های برنامه نویسی برتری های زیادی نسبت به دیگری دارند چرا که هر کدام از آنها به شما امکان را می دهد که بتوانید برنامه های مختلف و پروژه های مربوط به حوزه های مختلف را انجام دهید.

اگر شما در حوزه فعالیت دارید باید در قدم اول بررسی کنید که چه نوع زبانی برای طراحی برنامه‌های خودکاری شما مناسب است اگر فشار را میخواهید باید بگویم یکی از بهترین برنامه های طراحی برنامه ویندوز است ، اما در کنار آن زبان برنامه نویسی پایتون نیز یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی در جهان از که در حوزه های مختلف از جمله طراحی نرم افزار های ویندوز استفاده می شود و یادگیری آن نیز نسبت به سی شارپ راحت تر است.

بازار کار این دو زبان برنامه نویسی در جهان و ایران باید بگوییم که هر دو آنها در شرایط بسیار خوبی قرار دارد چرا که با پیشرفت فناوری و تکنولوژی استفاده از این دو زبان برنامه نویسی در مباحث هوش مصنوعی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد ، شرایط بسیار خوبی را ایجاد می کند که شما می توانید با یکی از زبان های برنامه نویسی به درآمد خوبی برسید ، اما اگر قصد داشته باشید که در یکی از زبان های برنامه نویسی متخصص شوید باید بگوییم که باید حداقل یک سال بر روی آن کار کنید چرا که شما در بازار کار اگر یک متخصص حرفه ای در هر کدام از زبان ها چه سی شارپ و چه پایتون مطمئن باشید که بازار کار خوبی را خواهد داشت و می توانید پروژه‌های زیادی را قبول کنید و آن را انجام دهید

 
ویژگی های زبان برنامه نویسی سی شارپ چیست  ؟

 

دارای برنامه نویسی ساده برای مالتی ترد( Multi Threads)

دارای LINQ وLambada

دارای یکپارچگی با ویندوز

دارای قابلیت نسخه‌بندی اسمبلی ‌ها

دارای خصوصیت ها و رویدادها(Properties & events)

دارای دلیگیت و مدیریت رویدادها(Delegates and Events Management)

دارای استفاده آسان برای جنریک ( برای مقادیر با نوع داده متفاوت)

دارای ایندکس‌ها

دارای شرط‌های کامپایلری

دارای شرطهای بولین

دارای زباله روبی خودکار

دارای کتابخانه استاندارد

 با خیال راحت انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان سی شارپ خود را به ما بسپارید .

 رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های برنامه نویسی سی شارپ توسط تیمی متخصص ومجرب در زمینه های مختلف پروژه و برنامه نویسی سی شارپ می باشد .

 azsoftir.com

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276   


 
نکات قابل توجه در رابطه با پروژه های  C#

انجام پروژه های #C - رایا پروژه

 

پروژه برنامه نویسی به زبان سی شارپ شما توسط یک تیم پویا وباتجربه چندین ساله انجام می شود.

پروژه برنامه نویسی به زبان سی شارپ شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 پروژه برنامه نویسی به زبان سی شارپ شما در کمترین زمان ومناسب ترین قیمت انجام می شود.

 پس از اتمام پروژه برنامه نویسی به زبان سی شارپ شما عزیزان ، پروژه شما تا 48ساعت پشتیبانی رایگان می شود.

 
خدمات رایا پروژه در زمینه برنامه نویسی  به زبان سی شارپ

 

سفارش پروژه های کد نویسی برنامه نویسی به زبان سی شارپ

سفارش پروژه های پیاده سازی برنامه نویسی به زبان سی شارپ

سفارش پروژه های برنامه نویسی به زبان سی شارپ

سفارش پروژه های  برنامه نویسی به زبان سی شارپ در رشته های مهندسی

سفارش پروژه های  برنامه نویسی به زبان سی شارپ برای شرکت ها

سفارش پروژه های  برنامه نویسی به زبان سی شارپ برای سازمان ها

سفارش پروژه های  برنامه نویسی به زبان سی شارپ تخصصی

«ممنون از انتخاب واعتماد شما»

س توسط برنامه نویسان و فریلنسرهای یک دو سه پروژه

آموزش تخصصی نرم افزار C#، پروژه های برنامه نویسی تجاری و شرکتی

    شناسایی توسط برنامه مایکروسافت ویژوال استودیو
    C# زبان با قدرت و سطح بالا
    برنامه‌ نویسی شی گرا با سی شارپ

    آموزش تخصصی C# بصورت آنلاین
    برنامه نویسی سیستم‌عامل‌های پیچیده بسیار بزرگ تا توابع اختصاصی بسیار کوچک در C#
    برنامه نویسی تجاری و صنعتی با C#

20

پروژه آموزشی C#
برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده انتهای همین صفحه را ببینید.

تضیمن کیفیت پروژه C#
مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد و اطلاع دراین بازه زمانی بصورت رایگان تصحیح خواهد شد.

ساخت فایل راهنما و آموزش
درصورت سفارش شما، در انجام پروژه C# سی پلاس پلاس، فایل داکیومنت و راهنما بصورت ورد، صوتی و یا ویدیویی ساخته خواهد شد.
16/7

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خط اختصاصی 6 رقمی

برای مشاهده قسمت مورد نظرتان روی آن قسمت کلیک نمایید تا لیست کشویی باز شود.

انجام پروژه سی شارپ c#
سفارش آموزش و انجام پروژه سی شارپ
آخرین پروژه های آموزشی C# فروشگاه

    پروژه آموزشی مقیم شدن یک برنامه با فشردن کلید Print Screen در حافظه با سی شارپ
    پروژه آموزشی بررسی وب کاوی همراه با تحلیل یکی از الگوریتم های وب کاوی و ارائه یک نظریه جهت بهبود آن با سی شارپ
    لیست حضورغیاب اساتید تعداد ۱۰۰ نفر برنامه نویسی c# حضور غیاب بصورت ماهیانه باشه حداقل ۲ماه باشه. اینکه اگر اسمی وارد شد و حاضر بود در طول بازه زمانی ۲ ماه فقط حاضرین را نمایش بده . کنسولی باشه.اساتید در سامانه تعریف شده باشند .یک برنامه نویسی خیلی ساده باشه
    پروژه آموزشی پردازش موازی مقایسه سورت، جمع و ضرب آرایه ای با سی شارپ
    -بازی-مین-یاب-55-بدون-گرافیک-فقط-چاپ-در-کنسول-با-سی-شارپ-1-e163734867377

    پروژه برنامه نویسی اشتراک فایل به صورت نظیر به نظیر به زبان C# با ویژوال استودیو
    ۱۹۹,۵۰۰ تومان ۲۹,۹۰۰ تومان حراج!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    پروژه کدنویسی برنامه تقسیم دو عدد بر هم با رعایت استثنا ها با نرم افزار سی شارپ
    ۹۶,۰۰۰ تومان ۲۴,۹۰۰ تومان حراج!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    پروژه کدنویسی برنامه تبدیل اعداد فارسی به معادل لاتین آنها با نرم افزار سی شارپ
    پروژه کدنویسی برنامه تبدیل اعداد فارسی به معادل لاتین آنها با نرم افزار سی شارپ
    ۸۹,۰۰۰ تومان ۲۶,۰۰۰ تومان حراج!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    پروژه طراحی ویندوز فرم برای الگوریتم های fifo،lru،opt با نرم افزار سی شارپ
    پروژه طراحی ویندوز فرم برای الگوریتم های fifo،lru،opt با نرم افزار سی شارپ
    ۹۶,۰۰۰ تومان ۲۸,۰۰۰ تومان حراج!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات
    پروژه طراحی و ساخت برنامه نمایش دهنده اطلاعات و محتویات درایو های کامپیوتر با نرم افزار سی شارپ
    پروژه طراحی و ساخت برنامه نمایش دهنده اطلاعات و محتویات درایو های کامپیوتر با نرم افزار سی شارپ
    ۱۱۲,۰۰۰ تومان ۹,۹۰۰ تومان حراج!
    افزودن به سبد خرید
    نمایش جزئیات

    پروژه ساخت برنامه ای برای پورت های موازی با برنامه سی شارپ
    پروژه طراحی و ساخت برنامه ای شبیه به مرور گر کامپیوتر در ویندوز با نرم افزار سی شارپ
    پروژه طراحی و ساخت برنامه ای شبیه به مرور گر فایل در ویندوز با نرم افزار سی شارپ
    پروژه آزمون کرسی بلاک برای سنجش حافظه با c# و اکسلپروژه آزمون کرسی بلاک برای سنجش حافظه با c# و اکسل

قبلی
بعدی
مشاهده همه پروژه های آموزشی C#
برخی از سوالات متداول پروژه C#
تعرفه انجام پروژه C# چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های سی شارپ اعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.
زمان انجام یک پروژه c# چقدر است؟انجام پروژه سی شارپ :

معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ :

سی شارپ ، زبانی شیءگرا و سطح بالا از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات‌نت شرکت مایکروسافت است.زبان سی شارپ، یک زبان برنامه‌نویسی چند الگویی و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شیءگرا و جز گرا و در بستر دات نت می‌باشد.
این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز در بر گرفت. سی شارپ یکی از ۴۴ زبان برنامه‌نویسی است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از چارچوب دات‌نت پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود.
زبان سی شارپ با قدرت و در عین حال سطح بالایی خود توانسته توجه بسیاری از برنامه نویسان را به خود جلب کند.این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شیءگرا بودن ساخته شد.
آندرس هجلزبرگ، طراح زبان برنامه‌نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان سی شارپ را بر عهده داشت. این زبان دارای دستوری شیءگرا مشابه ++C است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفی تأثیر پذیرفته‌است.
در ابتدا نام این زبان COOL بود که مخفف C like Object Oriented Language بود، هر چند در ژوئیه ۲۰۰۰، زمانی که مایکروسافت پروژه را عمومی اعلام کرد، اسم آن به سی شارپ تغییر پیدا کرد. آخرین نسخه آن نسخه ۵٫۰ است که همزمان با دات‌نت ۴٫۵ در اوت ۲۰۱۲ منتشر شد.
اهداف طراحی زبان :

۱- استاندارد ECMA این اهداف طراحی زبان را برای سی شارپ بر آورده می‌سازد:

۲- سی شارپ یک زبان برنامه‌سازی ساده، مدرن، برای اهداف عمومی و شیءگرا است.

۳- به دلیل اهمیت داشتن موضوع نیرومندی و دوام و بهره‌وری برنامه‌نویس، زبان دارای چک‌کننده Strong Type، چک‌کننده مرزهای آرایه، تشخیص حالت‌هایی که یک متغیر مقداردهی اولیه نشده‌است، قابلیت انتقال کدها و Garbage Collection خودکار است.

۴- این زبان برای استفاده در اجزای توسعه نرم‌افزار برای دستیابی به مزایای سامانه‌های توزیعی در نظر گرفته شده‌است.

۵- قابلیت انتقال برنامه‌نویس بسیار مهم است، خصوصاً برای آن دسته از برنامه‌نویسانی که با زبان‌های C و C++ آشنا هستند.

۶- پشتیبانی از این زبان برای بین‌المللی شدن بسیار مهم است.

۷- زبان سی شارپ برای نوشتن برنامه‌ها برای سامانه‌های تعبیه شده و میزبان در نظر گرفته شده‌است، سیستم‌عامل‌های پیچیده بسیار بزرگ گرفته تا توابع اختصاصی بسیار کوچک.

۸- هر چند برنامه‌های نوشته شده با سی شارپ طوری هستند که از لحاظ حافظه و پردازنده مورد نیاز مقرون به صرفه باشند، ولی خود زبان از لحاظ اندازه و کارایی به خوبی زبان‌های C و اسمبلی نیست.
انجام پروژه با سی شارپ :

تیم برنامه نویسی و نرم افزاری ProgRun با سابقه طولانی و درخشان در زمینه ی برنامه نویسی به زبان های مختلف و انجام در زمینه های مختلف این افتخار را دارد تا با انجام پروژه با موضوعات مختلف با زبان سی شارپ در خدمت کاربران عزیز باشد.
برخی از بان ها و نرم افزارهای مورد استفاده در انجام پروژه های سی شارپ :

۱- محیط برنامه نویسی : Microsoft Visual Studio (ورژن درخواستی مشتری)
۲- زبان برنامه نویسی : سی شارپ
۳- تکنولوژی : دانت نت فریم ورک
۴- پلت فرم : ویندوز – تحت ویندوز
۵- حالت اتصال به بانک اطلاعاتی :  ADO.Net , Linq ,Entity Framework (به انتخاب مشتری)
۶- بانک اطلاعاتی : Microsoft Sql Server (ورژن درخواستی مشتری)
۷- انواع نرم افزارهای گزارش گیری (درخواستی مشتری)
برخی از نمونه کار های ما (پروژه c#) :     سفارش پروژه (رایگان)
    دسته بندی ها
    لیست پروژه ها
    راهنمای سایت

hamiworks
پروژه پایتون
انجام پروژه سی شارپ #C

زبان برنامه نویسی سی شارپ یکی از معروف ترین و بهترین زبان های برنامه نویسی در زمینه طراحی و ساخت برنامه ها و نرم افزارهای تحت ویندوز و وب جایگاه ویژه ای در زمینه پروژه های برنامه نویسی در ایران دارد و کسانی که می خواهند در بازار کار آینده خود توانایی های خود را ارتقاء دهند باید با این زبان محبوب آشنا و به آن مسلط شوند. در ادامه به بررسی این زبان و چگونگی انجام پروژه سی شارپ خواهیم پرداخت.
فریلنسر سی شارپ
با پیوستن به مجموعه بزرگ حامی ورکس
به عنوان فریلنسر برنامه نویس بصورت دورکاری کسب درآمد کنید
کارفرمای پروژه سی شارپ
پروژه های سی شارپ خود را به راحتی برون سپاری کنید و
با خاطری آسوده فریلنسر استخدام کنید
Your browser does not support the audio element.
معرفی زبان سی شارپ

در ابتدا با ویژگی و کاربرد سی شارپ آشنایی کلی پیدا می کنیم تا بهتر بتوانیم به درک انجام پروژه با این زبان برسیم. شکی نیست که یکی از پرکاربرد ترین زبان های برنامه نویسی در حال حاضر در دنیا زبان سی شارپ است و طبق اخرین بررسی ها این زبان جزء 5 زبان اصلی برنامه نویسی شناخته شده است که بازار کار بسیار مطلوب و ویژه ای در کشورمان ایران دارد، از این باب واقعا شایسته توجه است. با استفاده از زبان سی شارپ می توانید به انجام پروژه هایی برای ساخت ابزارهای تحت سیستم عامل ویندوز، برنامه های تحت وب، برنامه های موبایلی، بازی و Web Service ها بپردازید.

برای توسعه برنامه های ویندوز می توانید با استفاده از زبان سی شارپ از پلتفرم های معروف آن شامل  Winforms، WPF و UWP استفاده کنید و همچنین با بکارگیری سی شارپ می توان با استفاده از پلتفرم های Xamarin و UWP برای سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز فون هم طراحی پروژه سی شارپ را انجام دهید.

در زبان سی شارپ فریمورک های با کارایی بالا مانند ASP.NET MVC و ASP.NET Core وجود دارد که این دو از تکنولوژی های ایجاد و ساخت پروژه های برنامه نویسی  تحت وب هستند که کار ساخت صفحات وب را برایمان تسهیل خواهند کرد. بعد از یادگیری زبان سی شارپ مطمئنا آمادگی لازم برای فراگیری فریمورک محبوب ASP.NET Core را نیز خواهید داشت. چون کدهای استفاده شده در ASP با استفاده از همان کدهای زبان سی شارپ خواهد بود.

همانطور که در بالا اشاره شد دیدید که این زبان توانایی انجام انواع پروژه C# برای محیط های موجود یعنی دسکتاپ، وب و موبایل را داراست، پس از این جهت بسیار غنی و با امکانات است.
بررسی کاربرد زبان سی شارپ

در زمینه کاربرد زبان سی شارپ ما با یک کتابخانه ای غنی از کدهای منحصر به این زبان و پروژه C# سروکار داریم که به ما در ساخت برنامه های با ویژگی های مختلف کمک خواهد کرد. برای توضیح کاربرد این زبان حقیقتا باید یک کتاب نوشته شود چون از این زبان برای انجام پروژه های قابل انجام با سی شارپ می توان کمک مهمی گرفت. از طراحی، ساخت و ایجاد پروژه سی شارپ تحت ویندوز گرفته تا برنامه نویسی برای محیط اندروید و iOS همه با استفاده از متدها و کتابخانه کدنویسی این زبان ایجاد خواهند شد.
کاربرد زبان سی شارپ در سیستم عامل ویندوز

 azsoftir.com

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276   


می توان گفت اکثر برنامه های نوشته شده تحت ویندوز، که سیستم عامل اکثر کامپیوترهای رومیزی است با زبان سی شارپ است چرا؟!
زیرا زبان سی شارپ و مجموعه ی ویژوال استودیو تحت مالکیت مادی و معنوی شرکت مایکروسافت است که خود توسعه و ساخت ویندوز را بر عهده دارد. از آن گذشته با آموزش سی شارپ می توانید هر نوع برنامه ی خاصی را برای ویندوز با این زبان برنامه نویسی کنید.
پس حقیقتا در بازار متنوع برنامه های ویندوزی، وجود یک زبان مهم و راهبردی برای تولید نرم افزار با استفاده از سی شارپ نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای دنیا هم خیلی مهم است.
کاربرد زبان سی شارپ در محیط وب
کاربرد زبان سی شارپ در برنامه نویسی اندروید
کاربرد زبان سی شارپ در محیط iOS
کاربرد زبان سی شارپ برای بازی سازی
بررسی اهمیت آموزش سی شارپ در بازار کار

این نکته قابل توجه است که به عنوان یک برنامه نویس تسلط پیدا کردن بر روی محبوبترین زبان برنامه نویسی تحت ویندوز و سایر سیستم عامل های موجود انگیزه ی مضاعفی را برای شما جهت ورود به بازار کار فراهم می کند. جایی که شما می توانید با آموزش سی شارپ به عنوان یک برنامه نویس قوی در تمام زمینه های کاری و شخصی شروع به فعالیت درآمد زا و تجاری کنید.
ذکر این مورد مهم است که زبان سی شارپ پشتوانه قوی از طرف شرکت مایکروسافت دارد که در زمینه تولید نرم افزار و توسعه قابلیت های ویندوز نقش راهبردی و کلیدی دارد. این شرکت با صرف سرمایه گذاری و زمان زیاد روی تولید زبان سی شارپ کار کرده است تا علاقمندان به این زبان بتوانند هر آنچه که می خواهند با آن تولید و اجرا کنند. به همین خاطر خیال شما تا حد زیادی برای ورود به عرصه آموزش زبان سی شارپ و بازار کار آن راحت است که آینده خوب و مطمئنی در انتظارتان خواهد بود.
با پیشرفت سریعی که در عرصه تکنولوژی نرم افزاری هست شرکت های بزرگی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی در زمینه تولید برنامه های ویندوزی و اینترنتی نیاز به برنامه نویسی سی شارپ دارند و در ایران هم این نیاز قطعا افزایش داشته است.
شرکت های بزرگ و کوچکی که در زمینه توسعه نرم افزارهای سازمانی و اتوماسیون اداری، بازی های رایانه ای، اپلیکیشن های موبایلی و وبسایت ها فعالیت دارند برای طراحی و بروزرسانی محصولات خود به متخصصین زبان سی شارپ نیاز خواهند داشت.

در ادامه، بعد از گشت و گذار در اینترنت و از بین ده ها کتاب و جزوه، یک جزوه بی نقص و کامل را برای یادگیری سریع این زبان برنامه نویسی پیدا کرده ایم. این جزوه کامل برای شروع از صفر و برای همه سطوح مناسب می باشد. لذا برای دانلود رایگان جزوه آموزش #C بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
پروژه های قابل انجام سی شارپ

در زمینه پروژه نویسی و انجام پروژه C# که تکمیل کننده مطالب فوق است باید بیش از هر چیزی به نیاز مشتریان و قابلیتی که به آنها داده خواهد تا با استفاده از برنامه های تولید شده نیازشان را برآورده کنند توجه شود. همچنین با برنامه سازی و برنامه ریزی نرم افزاری سهولت و دقت در کارشان افزایش پیدا کند. در حقیقت هدف پروژه برنامه نویسی سی شارپ این است تا کمک مهمی به شرکتی کند که درخواست پروژه سی شارپ را داشته تا در زمینه ساده سازی فرآیند کاری نقش ویژه ای انجام دهد.
اگر می خواهید در مورد انواع پروژه های قابل انجام سی شارپ اطلاعی کسب کنید بد نیست جستجویی در این زمینه با عنوان هایی نظیر پروژه مدرسه سی شارپ یا پروژه ثبت نام مدرسه سی شارپ انجام دهید تا متوجه شوید برای سیستمی سازی خیلی از فرآیند های اولیه ی آموزشی هم می توانید از این زبان برنامه نویسی کمک بگیرید.
لازمه ی ابتدایی در مورد پروژه نویسی سی شارپ این است که با آموزش جامع سی شارپ بتوانید به کلیه ی دستورات، توابع و متدهای مختلف برای هر کدام از محیط های مورد نیاز برای برنامه نویسی آشنا شوید و در این راه مطمئن باشید با شهای سی شارپ
با ما در ارتباط باشید : ۰۹۱۰۸۳۹۱۳۸۹
سفارش سریع از تلگرام
سفارش سریع از واتساپ
سفارش سریع از ایتا

انجام پروژه های سی شارپ ، ارائه خدمات برنامه نویسی با سی شارپ ، انجام پروژه به زبان سی شارپ ، سفارش پروژه سی شارپ (C#) خود را به صدها متخصص متلب پروژه بسپارید و با قیمت مناسب و کیفیت عالی سفارش خود را تحویل بگیرید.

سی شارپ چیست؟

سی شارپ یا c# یک زبان برنامه نویسی قدرتمند شی گرا می باشد امروزه که کاربردهای فراوانی پیدا کرده است توسط برنامه نویسی سی شارپ میتوانید تمامی برنامه های کاربردی تحت ویندوز ، برنامه های سمت سرور و حتی برنامه های اپلیکیشن نوشت اکثر کاربرانی که با این زبان آشنا هستند مشکلی در انجام پروژه سی پلاس پلاس ندارند. برای بسیاری از افرادی که تازه میخواهند برنامه نویسی را شروع کنند زبان سی شارپ بهترین انتخاب می باشد که با داشتن محیط کاربری جذاب و آسان محبوب ترین فراوانی پیدا کرده است یکی از ویژگی های زبان سی شارپ اتصال دادن آن به پایگاه داده اس کیو ال می باشد و دیگر نیازی  به طراحی مجدد دیتابیس نیست برای افرادی که میخواهند در زمینه تولید نرم افزار از مبتدی تا پیشرفته فعالیت داشته باشند.

سی شارپ بهترین گزینه می باشد از ویژگی های دیگر سی شارپ توسعه دادن آن می باشد که به راحتی میتوان از طریق فرم ورک های مختلف این زبان را برای استفاده های دیگر توسعه داد سی شارپ یک زبان برنامه نویسی چند وجهی می باشد یعنی هم میتوان برنامه های کاربردی با آن نوشت هم میتوان یک وب سایت با آن بالا آورد ای اس پی نام کتابخانه ای مجزا در سی شارپ می باشد که به این امر کمک میکند به جرات میتوان اعلام کرد هیچ کدام از زبان های برنامه نویسی تحت ویندوز قدرتمند نیستند با سی شارپ هر برنامه تحت ویندوزی را میتوان طراحی و سپس نصب کرد همچین با سی شارپ میتوان در وقت و زمان هم صرفه جویی کرد چون به شدت با محیط کاربری جذاب و آسانی که دارد سرعت نوشتن برنامه در آن چندین و چند برابر می شود به جرات میتوان یکی از قوی ترین نرم افزارهای تحت ویندوز و اجرای برنامه در محیط ویندوز سی شارپ می باشد که کاربردهای فراوانی پیدا کرده است این زبان برنامه نویسی توسط شرکت ماکروسافت ساخته شده است و برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده به طوری که هر نرم افزار کاربردی که در ویندوز قابلیت نصب داشته باشد با سی شارپ قابل پیاده سازی است.

متلب پروژه چه نوع پروژه های سی شارپ را میتواند انجام بدهد؟
انجام پروژه درسی سی شارپ
انجام پروژه کلاسی سی شارپ
انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ
انجام پروژه کدنویسی سی شارپ

انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ

سایر فعالیت های متلب پروژه

انجام پروژه سی پلاس پلاس

انجام پروژه دانشجویی پایتون

سفارش پروژه جاوا

سفارش پروژه R

انجام پروژه ویژوال استودیو

انجام پروژه برنامه نویسی اندروید

انجام پروژه دانشجویی sql

انجام پروژه کدنویسی متلب

انجام پروژه ویژوال بیسیک

 

اهمیت برنامه نویسی به زبان سی شارپ

امروزه برنامه نویسان برای طراحی و توسعه برنامه های کاربردی نیاز به زبان برنامه نویسی دارند اگر بخواهید سراغ قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی ویندوزی بروید سی شارپ اولین گزینه است سی شارپ یک زبان چند منظوره وهمه کاربره است که توسط ماکروسافت تولید شده و همه ساله بروز رسانی میشود این زبان به پایداری انعطاف پذیری شهرت دارد کاربران میتوانند در زمینه توسعه بازی و ساخت برنامه کاربردی از سی شارپ استفاده نمایند این زبان برای استفاده نیاز به یک محیط توسعه مانند ویژوال استودیو و همچنین فریم ورک قدرتمند دات نت دارد، یکی از دلایل اهمیت سی شارپ قابلیت عیب یابی سریع کدهای نوشته توسط کامپایلر است کدها در سی شارپ در دو مرحله کامپایل میشود مرحله اول کامپایل MIL نام دارد و مرحله دوم ایجاد فایل EXE  است شاید بتوان دلیل محبوبیت سی شارپ را سادگی یادگیری از آن و همچنین سرعت بسیار بالای تولید برنامه های کاربردی اشاره کرد.

 

 azsoftir.com

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276   

 azsoftir.com

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276   


کاربردهای سی شارپ

    قابلیت طراحی و توسعه انواع برنامه های کاربردی ویندوز
    توانایی اتصال مستقیم به پایگاه داده های مختلف از جمله SQL
    قابلیت طراحی وب سایت از طریق ای اس پی دات نت
    قابلیت متن باز بودن سی شارپ و توسعه هر ساله C#
    دارا بودن منابع فراوان یادگیری زبان سی شارپ در فضای وب
    توانایی طراحی انواع برنامه کنسول و نوشتن کدهای LDL
    قابلیت ساخت بازهای آنلاین و توسعه صنعت گیم

 

 

چرا پروژه سی شارپ خود را به متلب پروژه واگذار نماییم؟

موسسه متلب پروژه “مرجع تخصصی انجام پروژه سی شارپ “در کشور است که با کسب تجربه ده ساله و بهره‌گیری از اساتید مجرب می‌تواند پروژه شما را به شکلی مطلوب تحویل بدهد. ما با کسب دانش کافی در زمینه انجام پروژه برنامه نویسی با سی شارپ تمامی نیازهای شما در این حوزه را درک کرده ایم و عملا پروژه ای نیست که نتوانیم انجام بدهیم کسب این تجربه گران ها تنها با اعتماد مشتریان و استمرار در انجام سفارشات بدست آمده است فقط کافیست یک بار امتحان کنید تا کیفیت در انجام کار را مشاهده نمایید، رسالت متلب پروژه انجام سفارش به صورت پروژه محور با همراهی کاربر است که با ارائه آموزش های مرحله به مرحله از ابتدا تا انتهای سفارش به صورت کامل دانشجو در روند انجام پروژه خود قرار میدهد و دیگر نیازی به موسسات و سایت های دیگر نخواهد داشت.

 

نحوه گزینش بهترین مجری برای پروژه سی شارپ:

از آنجایی که متلب پروژه به صورت تعامل بین کارفرما و مجری فعالیت می نماید تمام پروژه های سی شارپ ارسالی از طریق کانال های مربوطه برای مجموعه مجریان ارسال میشود در سیستم مناقصه ای ایجاد شده کارشناسی که کمترین قیمت را برای مشتری اعلام می نماید به عنوان مجری انجام کار انتخاب شده که علاوه بر درجه علمی مناسب باید داری تجربه بالایی هم باشد. ما نهایت دقت را در انتخاب مجریان (کارشناسان) بکار می بندیم تا خیال کاربر از انجام سفارش به صورت کاملا مطلوب راحت باشد‌.

 

نحوه انجام سفارش پروژه در موسسه متلب پروژه

    ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه سی شارپ توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه سی شارپ براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده ت

:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 81

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()